IKEA i mitt hjärta ♥

Detta får antagligen följa med mig hem vid min kommande IKEA-tur!! You gotta lööööv IKEA ♥ Det börjar hända lite i mitt badrum nu och på torsdag, i morgon, så kommer dom och borrar ny brunn. Detta ser vi fram emot!! Så i nästa vecka så har jag förhoppningsvis ett nytt badrum uppe :) En tur till IKEA blir det och jag hittade lite (läs:mycket) prylar som jag gillade. Lite utav det har jag satt ihop i ett collage nedan. Allt är till badrummet, utan kristallkronan, för den skall få bo i mitt sovrum. 

Pics by IKEA, collage by me.

LÄNGTAR sååå tills vi skall åka!! Äntligen skall jag få hämta hem en ny garderob. Det är helt sinnes hur mycket man saknar en garderob när man inte har en alltså!! Helt galet, jag har prylar hemma i varenda vrå nu, sedan jag kastade ut garderoben. Usch och fy för oreda!! Det gillar vi inte... Men nu är det inte långt kvar tills jag har det i mina ägor igen. Och mycket läckra sådana med ;)



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback