Kärlek - För eller emot ??

Idag så var/är det alltså dagen D för våran kronprinsessa och hennes Daniel att förenas i kärlekens namn en gång för alla. Jag hann med att se det sis ta av vigseln och jag satt där med tårarna rinnandes längst kinderna. Oj, så vackra dom var. Helt galet!! Det strålade verkligen om paret och deras kärlek var som en aura omkring dem ♥

Det har varit ett hett ämne deras vigsel och det har varit oerhört mycket skriverier kring huruvida det är rätt eller fel att svenska folket skall betala ett bröllop som kostar så många många miljoner som deras bröllop gjort. Vad tycker Ni?? Borde svenska folket stå för de kungligas giftemål??

Personligen så för jag FÖR monarki, och tycker att det är fantastiskt att vi har en kungafamilj. Att vi sen betalar deras bröllop tycker jag inte är mer än rätt. Hur mycket gör inte kronprinsessan för världen?? Jag tycker att hon och resten av kungafamiljen är fantastiska och jag önskar dem verkligen ALL LYCKA ♥ Och att det sen var tjafs om huruvida vår konung skulle få föra sin dotter till altaret. Ja, det är bara STOR skam. VEM har rätt att bestämma vem som skall ge bort bruden vid vigseln?? - INGEN annan än kronprinsessan i alla fall. Det är min åsikt... 

SÅ ETT STORT GRATTIS TILL KONPRINSESSAN VIKTORIA OCH PRINS DANIEL ♥


Pic by Aftonbladet.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ida

Tycker nog att det finns bättre saker att lägpa pengar på än deras bröllop. Men är nog lite dubbel då jag tyckte det var fantastikt kul att se på :-)

2010-06-19 @ 19:31:41
URL: http://www.idathylen.wordpress.com
Postat av: L

Ja, fantastiskt att se på är det onekligen =) Men visst kan man se det på olika sätt.

2010-06-19 @ 20:14:01
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Theres

Underbar vigsel. Riktigt roligt att dem äntligen har fått varandra. Idag vann kärleken!

2010-06-19 @ 23:30:26
Postat av: L

Fantastiskt!! ♥

2010-06-20 @ 11:48:40
Postat av: Modern

Jag är för Monarki. Ja visst kostade kalaset en himla massa. Sedan är det ju så att räknar man inkomster som svenska företag gör på vigseln så är det ganska mycket. Även turismen tjänar mycket på vigseln

2010-06-24 @ 22:07:06
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

- Maggan:



Absolut!! Sverige har ju blivit oerhört uppmärksammat i och med vigseln och Viktoria gör ju massor för världen så jag önskar dem bara allt GOTT.

2010-06-24 @ 22:23:53
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback