Olidligt

Jag sitter och väntar på att en film skall laddas upp på Youtube med min ljuvlis, när hon sitter och läser Moomi med morfar och berättar om alla huvudinnehavare. Men tyvärr så är mitt huvud katastrof idag så jag pallar inte att sitta här längre. Jag har så himla ont och har haft det hela eftermiddagen/kvällen. Inga tabletter hjälper, trots tappra försök, så jag får försöka sova bort det i stället. 

Brunnen har grabbsen varit och borrat idag så nu börjar det hända grejer i mitt badrum. Dessvärre upptäckte jag att dom borrat igenom taket så jag har ett hål i toataket nere. Det verkar inte som om dom har märkt det själva...?! Men jag skall ringa dom i morgon så får dom fixa det. Jag har även varit och hämtat hem mitt läckra golv som jag får visa någon dag. Jag hade tänkt att ha samma uppe som nere, men hittade ett annat som jag inte kunde motstå. Det är så fint och riktigt lantligt. Kommer att göra sig perfekt här hemma... ♥ Ni kan ju bara gissa vilt hur det ser ut. Jag har ännu inte sett något liknande hos någon. Inte ens på bild... Lite dyrare var det, men det får gå. För det var/är verkligen outstanding ♥ Nu blir sängen... Natti mina raringar ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback