Snart

I natt så kommer min älskade lilla prinsbaby och mina päron hem ♥ Jag saknar dom så  jag håller på att bli tokig!! Jag kan lova Er att det kommer kännas tungt att gå till jobbet i morgon bitti. Vill inte lämna min lilla kärlek igen... Helst aldrig någonsin. Men det funkar nog inte så...??!!

Fick åkt förbi lillebroren igen idag efter jobbet. Han är inte frack alls stackarn. Fick i han lite mer mediciner och slängt han i en dusch... (nej, jag duschade honom inte, det gjorde han själv;)). Men han var så risig så jag fick ta med honom hem. Är riktigt orolig för han kan verkligen inte svälja alls, hostar upp flera liter slem och spottar blod :( Sen så har även han räknat timmarna och minuterna tills päronen skall landa så han ville så gärna vara här när dom kommer inatt. Det smittar bara vid direktkontakt så om inte päronen kramar sönder honom så skall det nog gå bra. Nu måste jag nanis. 

Hoppas att ni sover gott mina underbara läsare ♥ Det skall jag göra... I alla fall i tre timmar, sedan kommer min baby ♥ Älskar dig mitt vackra kärleksbarn



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Usch vad otäckt med din bror! Får man inget emot det? Eller det ska gå över av sig själv? Tycker riktigt synd om honom!!! Förstår att du är orolig!



Hoppas R har haft det kanon trots foten?!



Kram kram!

2010-06-21 @ 13:28:11
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: ewoyriulev

O om, ifudu upa inisaf doyedinac da exep ka exuna ager!!!

2012-10-16 @ 10:59:44
URL: http://www.jazubus.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback