Solig dag

Det visade sig att jag inte var själv på jobbet idag, utan min goa kollega Amelie kommer att jobba dygnet tillsammans med mig. Ett barn på kollo denna veckan som hon skall vara med. KUL :) Alltid roligare när man är två!! Min stackars lillebror var på jobbet förut för han har blivit sjuk. Feber, ont i halsen och yrsel. Så storasyster fick ringa till vårdcentralen och boka tid och sen skicka med mitt kontokort. Det var förvisso tomt, men det gick att fixa till ;) Hoppas att han får någon penicillinkur eller nåt så att han blir bra. Han fick tid klockan 10:45 så nu väntar jag på att lillen skall ringa om en timma eller så. Är så himla rädd om mina småbröder och blir nojjig så fort det är något med dom. Vi bestämde att vi skulle träffas och grilla i morgon, bröderna, Milla och jag,  bara han piggnar till lite. Skall bli mysigt ♥ Nu blir det snart aktivitet för Oss. Vi har brandinspektion här så vi väntar på att det skall bli klart...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback