Usch, vill inte sova själv i natt...

Vet inte varför jag blir sån här ibland... Vill inte sova själv i natt... Inte så mycket att göra åt saken, jag vet, och jag borde väl vara van. Trött börjar jag bli i alla fall så förhoppningsvis så somnar jag snabbt?! Och som vanligt så lär ju morgonen komma snabbare än man önskar. Det där med att gå upp tidigt är nog i alla fall något som jag aldrig kommer att vänja mig vid för det är ju så jäkla gott att sova. Finns det något bättre??!! ;) Natti everyone och TACK för att Ni tittar in hos mig. Det uppskattas MASSOR

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Papadopoulos

Åh, jag kan knappt sova ensam. & då blir jag 25 i år. Lite töntigt kanske men gillar det INTE. Hoppas du sover så gott i alla fall, tänker på dig :). Natti, PUSS

2010-07-01 @ 00:18:22
URL: http://papadopoulos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback