Kvarters

Igår var det dags för Oss tjejer att slå våra klackar ihop på en sen middag på Kvarters. Gött som fasen var det, fast jag blev grymt besviken på sizen. Jag var inte alls hungrig igår eftersom det var sent, och jag ätit mycket under dagen. Beställde in en skagentoast, men det var det minsta jag någonsin skådat. Gott som fasen var det, men jag hade kunnat ätit minst 10 stycken om jag skulle bli riktigt mätt, så det fick bli en pizza en timma senare med ;) Kul var det att träffa alla i alla fall, men när vi skulle ta en tur till Mårtens senare så blev det som alltid... Man tappar bort varandra... Men men, det får vi la leva med ;) När jag har fått i ordning min renovering hemma så skall jag minsann ha hem mina tjejer hade jag tänkt. Antar att det blir i Augusti någon gång... Vi har galet skoj ihop men vi syns allt för sällan. Men får jag bara i ordning här hemma, så jäklar. Då skall jag ha bjudningar ♥


Pics av Lotta.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ser ut att vara en lyckad kväll

2010-06-13 @ 22:17:01
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Var det =)

2010-06-13 @ 23:04:01
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback