Massage X 3

Massage X 3 blev det igår för jag kände  mig verkligen inte på topp!! Men att få hem mina raringar lyste upp min tillvaro, trots att jag hade lust att sälja dom på kvällen när dom vägrade somna... Bägge barnen var så lyckliga igår när Mammisen kom hem. Mina små skönheter. Raz kastade sig på mig i soffan när han kom hem från skolan, men sen pös han ut och lekte med kompisar rätt fort. Millisen släppte inte sin Mamma ur sikte på hela kvällen... Tog kort på Oss när hon låg i mitt knä. Tycker verkligen det fångar hennes känslor och jag älskar kortet ♥ 

Finaste ungar vad lycklig jag är över att jag fick bli just Eran MAMMA



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Myspys kort verkligen

2010-06-08 @ 21:31:53
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Jaaa... TACK!! :)

2010-06-08 @ 21:42:09
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback