Yeeeeeiiiieee... *LYCKA*

Jag fick precis tag i Alvas hus och pratade med en jättehjälpsam tjej vid namn Sanna (intressant för Er att veta ;)). Jag förklarade för henne att jag precis efter jag klickat iväg min beställning, fick syn på den underbara beende madonnan. Förklarade även att jag letat med ljus och lykta efter en sån så länge, och att den är to-die-for. Sanna i luren förklara att självklart kan hon hjälpa mig med detta. Hon lägger till den på min beställning och drar av 10 % även från denna + ingen frakt. Ljuvligt!! Så denna skönheten är nu min!! Betalningen tog hon bara över telefon, snabbt och smidigt. Det kallar jag servis :) Är så himla glad just nu!! Lite böner är var jag kommer behöva idag inför dagens utmaningar... 

Madonna - beende
Bildkälla: Alvas hus

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Kristina kittelsen

jätte fint kors och maria

2010-06-10 @ 16:55:17
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tror att en Sanna kan liva upp vilken dag som helst! ;) Och hjälpa en med allt! ;)



Vill du testa snart? Puss min sköna höna!

2010-06-10 @ 18:35:58
Postat av: Lena

Du vet väl att Alvas hus ligger runt hörnan vid mig? Tror hon heter Sandra egentligen fast det spelar å andra sidan ingen större roll. Butiken Enkla som du med fastnade för här har fått in en massa fint med. Du hade nog shoppat ihjäl dig. Igen! :)

2010-06-10 @ 18:49:36
URL: http://www.mammalenashus.blogspot.com
Postat av: Modern

Du är inte ensam om att gilla madonnan. Hon är underbar

2010-06-10 @ 21:57:48
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback