Back @ work

Nu sitter jag åter på jobbet... Jobbar ju min helg varje jämn vecka, men en utav dom så sover jag hemma två nätter. Först tyckte jag att det kändes onödigt att åka hem bara för att lägga sig och sen åka tillbaka direkt på morgon, men nu tycker jag att det är rätt skönt. Att få komma hem till sin egen säng och sova helt ostört. Det gör en hel del måste jag säga. Det trodde jag inte i början, för jag tycker jag sover rätt hyfsat här ändå. Men visst fasen är det skillnad. Och underligt vore ju annars ;) Idag kommer bli en rätt lugn dag har jag bestämt. Schemat måste ju följas slaviskt, men det är lugna aktiviteter idag och det är skönt. Jag kommer att sova hemma även i natt. 

Vad står på Erat schema ??

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Har varit på turistmässan med en massa elever. En var bakis på väg dit och en var full på vägen hem! Jag hade skitmycket broschyrer med hem som jag undrar vad jag ska med.....

2010-03-27 @ 17:48:37
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback