Bloggar med Milla

Milla sitter i knät på mig och sjunger Idas sommarvisa och Björnen sover om vart annat. Själv så vill jag göra en massa, men när jag är ledig så blir jag bara så förslappad. Milla sov middag idag med så hon lär inte somna på ett tag, om jag känner henne rätt. Skulle jag vart rik så skulle jag anställt en städerska. Jag ser faktiskt inget fel i det. Det är ju en win win situation som alla parter tjänar på. Tänk om jag vore ekonomiskt oberoende ;) Vad mycket roligare saker man kunde göra på sin lediga tid då istället för att städa... ;)



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Jag har faktiskt funderat på att ha städerska. Känner att jobbar man heltid, barn hemma, hus, gamla föräldrar, deras hus, sommarstuga och även ska ha tid med sej själv ja då skulle man behöva lite avlastning och städa är väl inte kul.....

2010-03-22 @ 21:53:40
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Mmm, eller hur?! Lite så känner jag med!! Det skulle vara himla gott att slippa den biten ;)

2010-03-22 @ 22:08:06
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback