Då var vi inne i MARS

Idag är det den 1 mars redan. Min underbara barndomsvän Helen fyller 26 år idag... GRATTIS raring!! Det har verkligen varit fullt upp hela dagen på min front. Jag har jobbat, suttit på möten och sen jobbat lite till. Ja, egentligen jobbar jag ju fortfarande, men "min lilla kille" har sussat sött länge nu. Allt har gått kanonbra idag verkligen. Skönt med sådana dagar. Och speciellt när man känner att dom infinner sig oftare och oftare med. Det gör mig så glad =) Tycker verkligen att jag har världens bästa jobb!! =)

Men man blir trött med. Har ju jobbat sedan 12:30 i fredags, så nu är det dags för sängen. I morgon bitti slutar jag klockan 08:30. Då skall jag sova en sväng efter att jag lämnat mini-kiddow på dagis, sen date med Frugan ♥ Har saknat min vän massor!! Nej, sängen var det ju... Klockan ringer ju, som bekant, 05:00 i morgon bitti... Usch, vänjer mig aldrig vid det tror jag!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Papadopoulos

Tycker du jobbar hela tiden. Men jag tycker det är så roligt för dig Lena att du verkligen trivs & har fått ett jobb du gillar. Du är värd så mycket & det är underbart att du är lycklig :) PUSS

2010-03-01 @ 22:07:34
URL: http://papadopoulos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback