Dum i huvudet !!

Jajjemen, det är jag synnerligen tror jag?! När jag var i Karlskrona så hittade jag MINA ramar i en fantastiskt liten inredningsbutik som jag förälskade mig i. Perfekta, och PRECIS så som jag föreställt mig att de skulle se ut. Äntligen, efter allt letande efter de perfekta ramarna. 9 stycken fick följa med mig hem, trots att de inte var helt gratis. Idag när jag skall sätta upp skönheterna... Vad fasen märker jag?? De har inga upphängnadskrokar. Bara själva spaken finns så man kan ha dem stående!! Men jag ringde min räddare i nöden som skall se om han kan få ihop något ♥ Undrar vart mitt huvud hade varit om det inte satt fast??!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

ASG

2010-03-22 @ 13:52:31

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback