Howdy

Jag är galet trött, men det gör inget. Jag har jobbat dygn och borde egentligen sova, men grynen och jag behöver vara lediga tillsammans känner jag så jag sa till dagis när jag hämtade häromdagen att jag får sova när jag blir gammal i stället ;) Pga missförstånd så kom det ingen och löste av mig i morse på jobbet, men det löste sig som tur var. Hämtade kidsen hos Papps sen och åkte direkt till BADHUSET. Jag hade ju tänkt VBG, men Rasmus fick välja och han valde UDDEVALLA idag =) Där ser man... Men vi hade det kanonmysigt i alla fall, även utan bubbel som Mamman hade sett fram emot ;)


BILDKÄLLA: http://uddevallaidag.se/konst-filer/badhuset.jpg

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: mezzie♥

Jaa nästa gång hojjta till när ni väljer VBG så kan ju jag och kidsen hänga med oxå =)

Puss&Kram på dej gumman!

2010-03-17 @ 14:25:22
URL: http://mezzieliina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback