Hur är det möjligt ?? =(

Jag öppnar ett brev från TELE 2 idag och undrar varför dom har skickat något till mig med tanke på att jag inte haft abbonemang där på jättelänge. Det ligger en faktura där på 589 kronor!! Det står att jag har tecknat ett abbonemang på en mobiltelfon 2010-03-08. Den dagen var jag på utbildning och sen jobbade jag direkt i flera dygn i streck. Abbonemanget var tecknat uppe i Jakobsberg, Stockholm. Känns riktigt läskigt att någon har använt sig av mina uppgifter. Hur 17 kan det ha blivit så här?? Mitt körkort ligger tryggt i plånboken och jag har inte tappat den...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Men fy... Har du ringt? Vad säger de? Hoppas att du slipper bråka om det!!

Kram

2010-03-20 @ 13:19:01
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: Modern

Det låter helt sjukt ju!! herregud

2010-03-20 @ 15:15:53
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Lena Ljungberg

Bara att polisanmäla. Dom kanske har råkat slå in en siffra fel i ett persnr? Sånt händer hos oss. Den mänskliga faktorn. Hoppas det löser sig. Se bara till att ingen portering är begärd samtidigt av ditt mobilnr. Kram

2010-03-20 @ 17:31:18
URL: http://www.mammalenas.blogspot.com
Postat av: Sara

Oj oj, akta dig! Läste en tråd på familjeliv om något liknande och då hade nån annan skaffat falskt id-kort och stulit en annans identitet. Skaffat mobilabonnemang och sen tagit massa sms-lån och annat skit!

2010-03-20 @ 20:26:38
Postat av: lindanoremalm

sinnes ju

2010-03-21 @ 16:57:37

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback