Hurtbulle !!

Idag har jag fått mycket gjort på jobbet idag. Gillar sådana dagar!! Jag har städat, tvättat, plockat disk, handlat, bakat brownies och dokumenterat. Ibland så ;) Pojken sover och om en stund så skall jag förpacka mig till soffan och lägga mig framför DH. Har längtat som skam. Även efter grymma Cougar Town som kommer därefter med. Det är ju så snuskigt bra att man knappt tror det är sant... Små ljuva ting som förgyller livet ♥ Nu skall jag hänga den sista tvätten, skriva dagens sista dokumentation och börja skriva på en av ungdomarnas lathundar om hur man skall jobba med denna enskilda individen, förhållningssätt etc. KUL!!



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback