Lenor, barn och skratt.


Sååå sååå VACKERT!! Jessica är så fantastiskt vacker och hennes röst är gudomlig. Om det däremot är slagermaterial vet jag dessvärre inte om jag kan säga, men det tåls att se i finalen nästa vecka. Spännande!! Jag blev GLAD när hon gick vidare... Jag visste att hennes röst var stark, men att hon kunde sjunga så jäkla bra, det visste jag inte. Helt otroligt!! Min vän Lena(Lj) däremot, blev inte lika impad, utan bytte kanal, så det blev inget mer tittande för Oss. Hon fick nog!! Hahahaha... Så skön!!

Barnen satt och diskuterade vilka låtar dom gillade, och då utbrister Lena (Lj) gravallvarligt... "Men JAG skiter väl i vilka låtar NI gillar... Detta är MITT program!!" Som vi flabbade. Rasmus vek sig totalt av skratt, även om han blev lite småskrajsen ;) Och NEJ, hon var inte riktigt allvarlig, men nästan. Fast hon log allt sitt fantastiska leende sen ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Josefine

om du gillar jessica...läs hennes självbiografi...lättläst...gripande...

2010-03-08 @ 18:13:51
Postat av: L

Intressant!!

2010-03-08 @ 21:22:14
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback