Me & My blog

Jag är vaken och alldeles precis nybadad och härlig =) Enda downet är att jag fått min mens, för den som är intresserad av att veta det ;) Hahahaha!! Jag har idag haft besök av Frugan. Hämtade upp henne efter jobbet, och vi käkade god frulle ihop från Einars. Enormt goda frallor har dom där. Och det är min andra gruppchefs sambo som bakar dom med. Eller ja, kanske inte bara han. Men han är i alla fall bagare på Einars. 

Skönheten på plats ;)

Med sig hade hon en prell till mig med goingen =) Hon brukar göra så ibland. Hon firar ju inte födelsedagar och hon vägrar stenhårt att ens säga grattis eller ringa mig på min födelsedag. Men hon brukar ha med sig en prell lite då och då, ett fint kort, eller en chokladkaka. Så himla gulligt med spontanpresenter och det är ju en jättegullig gest. Lycklig bidde jag för den var verkligen helt PERFEKT. Hon "såg" mig direkt när hon såg den i affären, och det förstår jag ;) Denna skönheten gick rakt in i hjärtat på mig. Sööööt är vad hon är Frauen ♥ Check it out...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Lena Ljungberg

Perfekt. Vad snällt av henne!

2010-03-10 @ 22:14:16
URL: http://www.mammalenas.blogspot.com
Postat av: L

Ja, visst var det!! Gillar den skarpt =)

2010-03-10 @ 22:16:15
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: lindanoremalm

ha ha ha du lär dig=)

2010-03-11 @ 21:37:52
Postat av: L

♥♥♥

2010-03-11 @ 21:41:18
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback