Oh shit!!

Nu gråter jag inte längre... Eller ja, inte av DH i alla fall, men av Cougar Town. Fy fasen vad kul den serien är alltså. Detta är första avsnittet. Det handlar om Jules Cobb, en nyskild 40 åring. Hon och hennes tonårsson bor i en liten stad i Florida. Snart omfamnar hon sin nya situation och börjar dejta. För att motbevisa sin manliga granne, också nyskild i fyrtioårsåldern som dejtar unga tjejer, börjar hon dejta lika unga killar. Som vägledning har hon sin bästa tjejkompis och granne som är gift och nyss fått barn samt sin unga arbetskamrat som tar henne ut på långa kvällar på krogen. Alltså, det är sjukt kul alltså... Sätt på kanal 5 PRONTO!!



Kan man göra annat än älska Courtney Cox?? - Nej, jag tror faktiskt inte det?! ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: rebecca

har redan plöjt alla avsnitt så jag sörjer lite... löööv it! :D

2010-03-03 @ 09:22:39
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: ida

Haha... Satt oxå och kollade på Cougartown. Drömde sen på natten att jag var kär i en jätteung kille. haha!!

2010-03-05 @ 07:10:40
URL: http://www.idathylen.wordpress.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback