"Operation - vitt"

Inte mycket kvar att göra nu i min "Operation - vitt" som jag började planera för några månader sedan... Lite kvar finns det att göra, men jag har bockat av en hel del på min lista. Ändå om det känns som om man inte kommer att bli helt färdig någonsin...;) Alltid är det ju något man vill fixa och dona med. Fixarfrasse, here I come ♥ 



Jag har fått det sååå fint!! Mina idéer SPRUDLAR verkligen just nu och skulle jag vinna på lotto så skulle jag nog anlita någon som skulle måla mina fönster vita, måla trappan vit och lägga ny matta. Och sist, men inte minst, fixa lilla toan ;) Det är det som står högst på priolistan just nu!! Ja, det är ju en del kvar men det kommer när det  kommer =)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback