Smart liten manick

Min underbara going till vän och kollega har varit nere i Ullared på Gekås (måste ner snart igen jag med) och jag fick skicka med henne en liten minibeställning. Jag har upptäckt en så oerhört smart liten manick som en annan kollega visade mig. Och denna har raringen Lina köpt med sig till mig när hon var där förra veckan. Sååå GRYM!! Skall fota och visa upp fyndet när jag får den i min ägo... Innan dess får Ni hålla Er till tåls ;) En liten ledtråd är att det är en liten käck skönhetspryl... Ja, så skulle man nog kunna säga!! Det nya MÅSTET

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Katharina

Glöm nu inte att hojta när du ska dit!!! :)

2010-03-28 @ 08:37:50
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback