Några påståenden...

För 5 år sedan... Så påbörjade jag min utbildning på Högskolan Väst. Detta resulterade i en kandidatexamen i psykologi, vilket gjorde mig till beteendevetare.

För 1 år sedan... Jobbade jag för det vildaste på en kul arbetsplats, men med en djävul till chef, vilket gjorde det mindre kul.

För 3 månader sedan... Var det JUL och jag gick runt i lyckorus!!

Igår... Så mös jag med kiddows, träffade päronen, tvättade bilen för första gången i mitt liv och städade sen hemmet.

Imorgon... Så är ledigheten slut och plikten kallar. Men synd att kalla det plikt för jag älskart =) Förhoppningsvis så får jag in ett träningspass före.

Om ett år... Så hoppas jag att vi fortfarande lever ett lyckligt och harmoniskt liv, har hälsa, kärlek, sinnesro och humor.

Jag utmanar: ALLA som vill...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: novalie

hmm kanske värt att testa ;)

2010-03-22 @ 21:03:21
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: L

Do it!!

2010-03-22 @ 22:07:16
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback