Åhhh vad jag vill ha dig...

MEN, vågar jag verkligen köpa ytterligare en Sony Ericson?? Varenda säljare jag har pratat med säger att Ericson inte håller måttet längre. Att mjukvaran inte pallar. Samma fel är det på nästan alla modeller med :( Vill sååå GÄRNA ha en sån här över, men vågar man chansa?? Den är snuskigt dyr + att risken finns att även denna har Ericsons kända fel... Gaaah, blir galen!!

Iphone eller Sony Ericson X10 ??

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: mezzie

iphone tycker jag...själv har jag gått över till den gamla goingen nokia 3110 då min andra gått i graven med hjälp av lille karlsson..

puuuss

2010-05-24 @ 21:06:08
Postat av: madde

SonyEricson säger jag:)

2010-05-24 @ 21:40:54
URL: http://thisisourlifestory.blogspot.com
Postat av: J

det e ju vääääldigt tråkigt o köpa en iphone när du EGENTLIGEN vill ha SE. jag tror du kommer ångra dig då....

2010-05-24 @ 21:46:57
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback