En hjälpande hand...

En hjälpande hand kan Ni alla vara utan att behöva anstränga Er något större!! Det finns så många människor i vårt avlånga land med NPF (Neuropsykiatriska funktionshinder, så som ADHD, Damp, Autism, Asperger, Tourette, Dyslexi, OCD mm). Dessa människor behöver samhällets stöd, och du kan precis som jag, bli medlem i Attention som verkar för de barn, ungdomar och vuxna som finns bakom diagnoserna ska bli bemötta med respekt och få det stöd de behöver.

Ett bra sätt att stödja Attentions arbete är att bli medlem. Som medlem får du vår medlemstidning Attention samt tillgång till våra samtalsforum, träffar och nätverk.

Medlemsskapet gäller per kalenderår och priserna för 2010 är:

  • Huvudmedlem    200 kr
  • Familjemedlem   50 kr
  • Stödorganisationer 300 kr

Bli medlem HÄR!!


Bildkälla: http://corpbiz.limetta.net/UserFiles//SiteVersionId_23/Image/Bilder/Foreningarna/attention.gif

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

tänk för 5 år sen då du inte förstod dig på mig, en person med OCD, nu vet du iaf. jag är iaf bättre än då och tur är väl det. men du vägrade ta mig på allvar då....pusss

2010-05-09 @ 20:09:00
Postat av: L

Ja, men jag kunde inte acceptera att du slängde min mat. Och att leva med någon med OCD är fruktansvärt jobbigt. För fem år sedan så hade jag inte den kunskapen jag har idag, men jag borde ansträngt mig mer än att bara säga åt dig. Men det är pissejobbigt. Det står jag för att jag tycker, men jag borde hanterat det bättre kanske?! Puss älskar dig!!

2010-05-09 @ 20:18:17
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: lindanoremalm

älskar dig med

2010-05-09 @ 20:58:12
Postat av: L

2010-05-09 @ 21:28:44
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback