En snabbis

Jag är hemma och vänder. Jobbade igår och idag!! Rasmus hade sin Pappa med sig till fotbollen igår. Jag jobbade och han var snäll och hjälpte till med en träning. TACK :) Skall hämta Millisen och ta henne till dagis och byta kläder på Mamman. Möte med the boss today klockan 11. Skall bli intressant!! Vi skulle egentligen haft den innan min provanställning gick ut, men det hanns inte med.

Därefter blir det lite mathandling, sen Mormors lutfisk. Snuskigt gott!! Möte med Rs skola sen med. Hans telefon har blivit stulen i skolan under tiden som lärare ansvarade för den. Då måste det väl ändå vara SKOLAN som skall ersätta den och inte jag?! Det skall jag se till i alla fall, för detta är inte OK!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ♥ E

Klart det är skolan om läraren hade ansvaret då det hände!

Hoppas det gick bra?

Puss <3

2010-05-27 @ 17:03:34
Postat av: madde

Exakt samma sak hände min bonusson Zakaria! Hans mobil blev stulen medans läraren hade ansvar för den och självklart skall skolan ersätta mobilen!



Hos oss var det inget snack om saken, utan självklart för skolan att dom skulle ersätta den, det var ju deras anställde lärare som hade ansvaret för mobilen vid tillfället då den stals!



Fallet är ju solklart och skolan försökte antagligen bara smita från vad dom är skyldiga till! Gå dit imorgon och säg att om ni inte ersätter den frivilligt så polisanmäler du saken (vilket jag iofs hoppas att skolan redan gjort?)!



Hoppas det löser sig:)...

2010-05-27 @ 18:57:38
URL: http://thisisourlifestory.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback