Ett litet break

Det behöver vi alla ibland och nu passade jag på att ta mig ett när killen badar. Gillar inte mig själv när jag känner mig så här, så jag skall göra allt som står i min makt för att sluta med det på stört. Nu skall jag må bra och vara glad som jag brukar :) Har hunnit med en hel del på jobbet redan nu och det känns skönt. Skall försöka börja redan ikväll med den stora dokumentationen som skall skickas till uppdragskommunen, så jag slipper ta allt i morgon. Nu skall jag moppa golv :)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja vissa dagar kan bara vara piss. När man mår bra så undrar man ju varför det blir sådana här dagar...

2010-05-15 @ 21:49:41
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback