Glömt att berätta

När jag var hemma sist så upptäckte jag att något hade hänt med min hallgarderob... Den har fallit ihop!! Jag är inte jätteledsen, för då kan jag byta med gott samvete. Jag tycker att den är ful, men jag hade gärna väntat lite med att köpa ny för dom kostar flis. Och det är inget jag har speciellt mycket av just nu. Mitt sparkonto ligger på 0,24 kronor :/

Men några av dessa KANSKE det blir... Jag är fullkomligen förälskad i IKEAs HEMNES-serie ♥ 



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

soffan var ju grymt snygg!!

2010-05-23 @ 19:40:21
Postat av: Anonym

hemnes e fan de finaste serien ever! min skänk i köket e ju hemnes, o ja vill ha ALLT I HEMNES! blir nog hemnes sönggavel när jag flyttat! lovelyy

2010-05-23 @ 20:35:59
Postat av: Modern

Jättesnygga möbler. Gillar speciellt den lite höga byrån.

2010-05-23 @ 21:55:12
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: J

haha de va visst mitt inlägg som blivit anonymt...

2010-05-24 @ 20:19:35
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback