Grått och trist

Är det ute och jag känner mig ungefär så jag med, så det går på ett ut. Vet inte riktigt vad det är med mig just nu, men jag antar att det snart blir bättre. Kanske mens på G eller nåt för mina tuttar är jättehårda och det hör inte till vanligheten längre tyvärr ;) Så hormoner är i rullning!! Snart är det dags för mig att pysa iväg och hämta barn (jobbar). Går av klockan 12:00 i morgon bitti, men det blir ett par timmar längre eftersom jag har dokumentering, matplanering, handling och städ att avklara med. Sedan skall jag sova hemma på torsdagen och så går jag på ett kort pass på fredag eftermiddag igen, till kvällen. Skönt!! Sen är helgen ledig, så vi får se vad vi hittar på då, knottarna och jag.



Usel bildkvalitet på denna, men det får Ni leva med. Det gör jag... ;) Hoppas att Ni har det gått i denna gråa trista dag!! Som tur är kommer Grey´s i kväll i alla fall. Det ser vi fram emot :)

Säsong 6, avsnitt 19
Alex vill att Bailey gör hans yngre bror Aarons bråckoperation gratis. När Aaron berättar att Alex inte varit hemma sedan han flyttade till Seattle, avslöjas några av Alex hemligheter från det förflutna" (http://www.tv.nu/p/10051221002155kanal5--p).

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: lindanoremalm

SÖTNÖTEN

2010-05-12 @ 14:04:53
Postat av: J

hihi bergis därför du blev lite extra illa till mods av DH igår kväll.

Man brukar ju va extra känslig för ALLT vid den perioden. Något lite sorgligt störtlipar man över, något som är jobbigt är EXCEPTIONELLT olidligt och något som är hemskt är FRUKTANSVÄRT vidrigt. Hihi.



Puss till dig baby

2010-05-12 @ 22:15:53
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback