*Saknad*

Ofta på söndagar så kommer saknaden som ett slag i ansiktet på mig. Igår kväll pratade jag med båda mina små skönheter och det kändes så skönt. Tyvärr så var mini helt uppe i moomi så hon sa inte mycket. Är det moomi på tv:n så kämpar man om uppmärksamheten i onödan, för det kan man omöjligt slå. Raz ville i alla fall prata  med sin Mammis och han var glad av att höra min röst. Han hade fått en ny läderkula så nu vill han börja spela fotboll igen. Han älskar ju fotbollen, men jag tror att han känner sig lite utanför där. Skall se vad jag kan göra. Vill ju gärna att han fortsätter, men det är så svårt när jag själv inte kan gå på alla träningar i och med jobbet. Men skall verkligen försöka komma på någon bra konstellation. Det är ju viktigt att han verkligen vill träna hela tiden, annars hamnar han ju utanför när han bara är där ibland :( Men jag skall ringa några samtal och kolla vad jag kan åstadkomma...



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback