Sammandraget 30/5

Idag var det dags för Sammandraget 30/5 uppe på Fridhem. Rasmus ordinarie lag var uppdelat i tre lag och mötte Oddevold, Lane och HAIF. Pojkarna var jätteduktiga även om det blev en del drömmande i början. Sista matchen så låg dom under med 0-2 men kvitterade och dundra in tre mål innan matchen var slut och det slutade 3-2 till IFK. De andra matcherna blev tyvärr 2 förluster och en som dom spelade lika. När Raz mötte sin farbrors (Marcus) lag så blev det lika och det var väl för väl det ;) Mamman i familjen har ju en tendens att glömma att dom är barn när dom är på plan, men jag skall öva mig ;) Blir ju galen när dom inte följer med sina medspelare ordentligt framåt, gömmer sig bakom sina motspelare eller när dom drömmer på plan... Oj oj oj, vad jag kan gå igång på sånt. Men stolt är jag över min kille som bara blir bättre och bättre hela tiden ♥ 



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja man glömmer lätt att de inte är mer än 8-9 år!!!! Det var kul att träffas i alla fall

2010-05-30 @ 21:53:14
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback