Snart så...

Skall Millis, Raz och jag traska bort till dagis och gå på gårdsfest... KUL KUL :) Föräldraföreningen har fixat fiskedamm, lotterier etc. Min lilla docka är lite vissen för hon brände sig på spisen förut. Jag sa till henne att inte röra, men när jag skulle ta fram ingredienser ur kylen och vände huvudet, så skulle hon testa. Som hon skrek min älskade lilla trollunge. Det var bara lite på pekfingret, men jag tror att stackarn skrek i 20 minuter :( Sånt gör ju så ONT!!

Men nu är det bra som tur är... Kitty-plåster gör underverk :)



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Låter som en kul kväll. Ja inte att bränna sej men... det andra.

2010-05-24 @ 21:49:32
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback