Varför ??

Ensam känner jag mig nu när lillprinsen sover hos Mormor och Morfar och trollet sover. Vad 17 skall man göra då?? Hade tänkt att se en film, kollar igenom alla kanaler och vad hittar man?? - Ingenting!! :/ Har funderat både en och två gånger på att säga upp skiten. Varför betala en massa för kanaler man aldrig ser på?? Men samtidigt så är ju barnkanalerna där, och dom vill ju R ha. Mini bryr sig ju bara om Moomi och Mojäsk, men snart så kanske även hon vidgar sina vyer lite ;) Barnprogram is the shit ju!! Och jag är ändå glad så länge R vill se på det. 

Så vad gör man ?? Någon som vill komma hit med en bra rulle till mig??

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback