At Karlskrona :)

Äntligen så är vi här efter många många timmars körning. Kom sent igår kväll, och det tog längre tid än jag hade räknat med. Fel körde jag en gång med, tack vare de jäkla enirokartorna. Hata hata dom!! Men men... Nu är i på plats, och vi överlevde den jäkla hemska färden. Barnen var helt fantastiskt duktiga och jag är alldeles tokstolt att dom klarade att åka i så många timmar utan något gnäll. Idag så har vi varit och flängt runt i olika inredningbutiker och än en gång så måste jag säga, att Karlskrona har några av Sveriges bästa inredningsbutiker. Galet vad mycket grejer det finns. Lööööv it!! Skulle det inte vara 50 mil hemifrån, så skulle jag kunna tänka mig att flytta hit. Eller nej, kanske inte... Men en sommarstuga eller nåt här skulle inte vara fel. Men när jag tänker efter skulle det kanske inte vara så smart, för det är rent ut sagt omöjligt att hålla i pengarna här nere...




Weeiiii, så mycket fint som får följa med hem ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Gud så fräcka mössor

2010-11-13 @ 00:44:34
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback