Drömmar om förändringar

Inatt så drömde jag om förändringar i olika former. Jag drömde om människor jag saknar, som jag inte längre har nära mig. Bland annat min underbara fina Emilie ♥ Jag drömde även om renoveringar i olika slag, så när jag vaknade så var inredning något utav det första jag tänkte på ;) Efter frukosten gick jag till datorn för att kolla mailen och möts av ett mail från inreda.com högst på listan. Det som tilltalade L mest idag var dessa produkter som jag satt ihop i ett collage...


Pics inreda.com, collage by me.

House Doctor är ett märke som bara växer och växer hos mig. Tycker att dom gör så sjukt läckra grejer, och skulle min lön gångras med typ 20 så skulle jag byta ut en del hemma för att få in lite mer House Doctor. Bland annat så kommer den läckra fotöljen i collaget ovan därifrån, och den kan bli din för den "nätta" summan av 25 990 kronor. Dom har även mycket läcker förvaring, lite utav det har jag tagit med i collaget, men det finns massa mer. Bara att gå in och kika :) inreda.com

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback