Längtan och oro

Våran resa närmar sig med stormsteg och jag längtar massor!! Skall bli så himla mysigt. Precis vad vi behöver just nu... Det är vi värda ♥ På måndag skall jag/vi få ett besked som kan förändra livet på en sekund, och jag är livrädd. Men jag ser ändå på det med ett relativt lugn, även om det är lite blandat med kaos på insidan. Med tanke på att jag brukar känna på mig vad som skall hända långt innan det händer, så hoppas jag mer än någonsin att min magkänsla är rätt?! Men jag har lättare att känna av andra, och det skrämmer mig. Jag jag tänker att se positivt på det oavsett, och tro på att allt som händer, händer av en orsak. 

Vissa saker här i livet kan man inte styra över, och det känns hemskt att vara så maktlös. Allt jag kan göra är att vänta och se, och be för att vi får ett glädjande besked. Kommer inte att skriva mer som det här, kanske i den låsta. 

Men nu skall jag inte tänka på det som tynger mig, utan allt vi har att se fram emot i stället. Som denna resan till exempel. Jag känner på mig att vi kommer att ha det kanon ♥ Och detta är bara en del utav början på vår långa resa...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: LindaNoremalm

Jag tror du kan vara lugn..

Ha det super mysigt.. Hälsa karn=)

PUSS

2010-11-26 @ 12:28:56

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback