Lite julig smygstart hos familjen Larsson

Igår så smygstartade jag lite med årets "pynting". Inte mycket alls, bara några få detaljer. Resten får vänta tills jag kommer hem på måndag. Jag har inte mycket pynt hemma alls numera. Förra året slängde jag nästan allt, förutom ett par få favoriter som jag ville ha kvar. Jag tröttnar fort på mycket färger, så jag vill ha det så neutralt som möjligt. Hellre ett litet rött band eller så som detalj, istället för att köra rött rätt igenom. Självklart skall alla välja det som passar bäst för dom, och vår "pyntning" passar Oss ♥ Här kommer en liten smygkik... 



Och ja, jag har lagt till lite annat med, om någon uppmärksammat det. Millis är ju med på ett litet foto, samt min nya underbara griffeltavla, som just nu är min favoritpryl här hemma. Grym läcker, och alldeles personlig och underbar. Blir glad varje gång jag tittar på den ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback