Nanedags och - 8º

Jag har redan hunnit vara ute idag, tagit min andra Twinrix-spruta, lämnat nycklar på kontoret och vårdat Caren lite. Tänkte att eftersom den skall färda Oss 50 mil idag och det är kallt som satan ute så förtjänar den i alla fall en tvätt. Så innan klockan var 9 så stod jag och svabbade för det vildaste nere i garaget på min lilla bil. Eftersom vi trotsar kylan (- 8º här) och kastar Oss ut på vägarna, så tänkte jag att jag i alla fall kunde försöka fjäska med en tvätt. För att visa min goda sida menar jag... Då kanske den håller sig på vägen till och med :) Och oj så vacker han blev sen med ;) Min fina bil Caren ♥

Nu skall jag krypa ner i sängen och burra ner mig. Måste vara pigg och utvilad när jag skall köra sen!! Så nu säger jag god natt.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback