Denna dag skall jag få spendera

Med flera av mina favoriter ♥ Och inte nog med det... JAG skall gå på min första konsert någonsin i mitt liv!! Och det är inte vilka som helst som jag skall få se. Det är mina underbara VOLBEAT ♥ Igår var jag så nervig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Ville bara förtränga att jag skulle dit. Men nu är jag bara glad och förväntansfull och det kunde jag inte bara hålla för mig själv, så nu vet Ni :) Gaaaah, skall bli så spännande!!


Pic

Och efter att jag sett på dessa raringar, så skall jag skynda mig hem till det finaste som finns ♥ Klockan ringer mucho mucho tidigt i morgon.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anna

Avis :)

2010-10-08 @ 16:09:30
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback