In my house

Inte  nog med att jag snart skall åka ner till Karlskrona och hälsa på min fina Lena, hon känner även sin vän vääääl ♥ Och hon har hittat en butik (bland många) som det stod Lena på, In my house. Som de flesta vet, så ÄLSKAR ju jag inredning och Karlskrona har sjukt många guldgruvor kan jag berätta för den som inte vet. Kan inte svara på vad det beror på, men massor med grymma inredningsbutiker har sitt bo där. Och att jag har turen att ha en fin vän där, är ju inte direkt fel, även om jag hade önskat att jag fick ha henne närmare mig. Men i alla fall... Har redan fixat en liten "lista" på vad som skall spanas in... Och jag tänkte vara så gullig att jag delar med mig av den ;) Njuuuut ♥



Pics In my house, collage by me.

Kan ju lätt säga att jag inte längtar mindre när jag ser allt detta... Helt galet läckra prylar!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Detta med en gammal fågelbur (tror det är det) har jag sett förut och det ser så läckert ut att ha typ blommor i eller en ljussamling som kan hänga någonstans.

2010-10-14 @ 10:05:35
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Anna

Man blir galet kär!

2010-10-14 @ 11:04:58
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag längtar med efter dig och minisarna. Vi kommer vara helt slut efter helgen , panka och bilen kommer vara fylld till bredden. Kramen

2010-10-14 @ 13:14:44
URL: http://www.mammalenashus.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback