Lite vemodigt

Vaknade först klockan 06:00 i morse, på ett av det bästa sätt man kan, men somnade strax om och sov enda tills 10:30. Härligt med en sovmorgon!! Tultade runt lite och småfixade innan jag gjorde mig redo för lunch. Älskar att börja dagen med att bara strosa runt och småpilla lite. Tyvärr så har jag ju lite svårt att komma igång, men idag hade jag ju lite tider att passa så det gick bra. Åkte iväg för att käka lite lunch och möttes av ett dukat bord med massor av gott på - LYX!! Inte varje dag man får det inte :) Tillsammans med underbara själar med som har en stor plats i mitt hjärta. Har träffat på flera nya människor i helgen, och dom verkar så fantastiska allihop. Det glädjer mig massor, och betyder så mycket. Har haft en fantastisk helg, som varade enda tills idag och det kändes verkligen vemodigt att åka hem trots att den var extra lång och jag hade finisar att komma hem till ♥

 

Efter våran fantastiska lunch så åkte jag tillbaka, för att vänta på min besiktningstid. Nervig som sjutton var jag, men det var inte så farligt som jag trodde ;) Det var bara en liten grej som jag behövde fixa så det kändes himla skönt!! Nu är jag trött och huvudet bankar på som bara den, så jag skall ta och bege mig tänkte jag. Tjillevippen...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback