Mormor & Morfar

Mina fantastiska små ljuvlisar har verkligen haft lyckan att få de bästa morföräldrarna man kan få, och jag är så oerhört tacksam för det. Denna helgen så skulle Milla ha varit på dagis, men eftersom hon varit där mycket det senaste (på grund av vissa omständigheter) så sa dom att Milla kunde vara där i helgen. Så underbara att jag knappt finner ord ♥ Milla har trivts som fisken i vattnet och hjälpt Mormor en massa i helgen hörde jag :)



Inte nog med detta, så har dom min fina lilla kille minst varannan helg, så att han skall slippa vara på nattis ♥ Barn väljer ju tyvärr inte vilka föräldrar och mor/farföräldrar de får, men mina kan i alla fall skatta sig lyckliga att de har världens bästa Mormor och Morfar. JAG är i alla fall ÖVERTYGAD om att det är så ♥ TACK för att Ni finns underbara Ni... Älskar Er över allt annat!!





Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Fina bilder!

2010-10-10 @ 18:19:46
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback