Så jäkla massa bajs...

Milla kan vara lite hård i magen ibland, men nu jäklar lyser det med sin frånvaro. Skönt är väl det egentligen för hon kan ha rejält ont stackarn :( Min lilla docka har varit sprudlande glad hela helgen och varit kramig och härlig. Men inte bara det... Hon har varit bajsig med!! Tror fasen i mig att hon bajsade 6-7 gånger igår. Och nej, inte magsjuka eller nåt. Det är av helt normal konsistens alltså!! Även idag har hon hävt ur sig en hel del, och vet Ni vad skönheten gör ikväll?? - Hon tar av sig blöjan och bajsar på sitt golv. Bajs på golvet, i rumpan, på smalbenet och på näsan (!!!)... Mmm, säger jag bara!!

Kan inte fatta hur så mycket skit kan komma ur en sån liten söt rumpa!!



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: J

hahah va i helvete....bjja på golvet, hahaha knasboll

2010-10-17 @ 21:23:12
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback