Skum dag

Idag har varit en udda dag... Jag är inte helt bra än, men bra mycket bättre än jag var igår i alla fall och det är skönt. Jag har däremot inte haft med mig huvudet ordentligt känner jag och har gjort en del knasiga grejer. Inte något som någon annan fått lida för och inte heller jag egentligen, men små irriterande skitsaker helt enkelt. Men dagen har gått åt rätt håll och blev bara bättre och bättre... Sånt gillas!! Märkte på eftermiddagen att hela jag skakade som ett asplöv och jag blev svimfärdig, men det löste sig med hjälp av en banan och sen dess har jag mått bra. Planterat en del har jag gjort med, och fått massor med ny härlig inspiration. Ni skall få se när jag sätter den i verket ;)

Måste bara säga att jag blev oerhört glad när jag kollade mailen idag och såg alla fina meddelanden och kommentarer från Er. Jag må vara lättköpt i det avseendet, men massa kommentarer gör att jag får lite blogginspiration igen ;) Kalla mig löjlig om Ni vill, men det bjuder jag på... Med glädje :D Nu skall jag snart hoppa i en dusch, för att på första gången på... jag vet inte när... så har jag varit lite svettig. Denna kroppen är verkligen inte van med att ha feber. Men nu är i alla fall f**nstyget på väg bört... Och ingen är gladare över det än jag ;) 

Fick en väldigt fin komplemang idag, och det gjorde mig så oerhört glad. Jag blev alldeles varm i hjärtat!! Flera människor har varit så vänliga och fina mot mig idag och jag behövde det. Just idag är en skum dag, och jag har varit "smått" förvirrad, men den gick åt rätt håll och just nu, så känner jag mig så glad. Jag är där jag skall vara idag, och jag har gjort nytta!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback