Snart fotboll

A har redan pyst iväg, men jag åker inte förrän det är dags. Vill inte sitta ute och vänta... Sista matchen för denna säsongen idag. Innan jag pyser tänkte jag att jag skulle diska lite, städa min bil, sminka mig, laga middag och städa kylskåpet. Jag är inte så bra på att vara själv när jag inte är hemma, som Ni kanske märker ;) Min överskottsenergi är inte direkt mindre om man säger så!! Men det kunde ju vara värre... Lite extra energi har väl ingen dött av?! Tror jag i alla fall :p

I morgon har jag besiktning på caren alltså, men först måste den tittas igenom lite. Pappa sa att jag hade glapp i nån berlysning, så det måste A fixa på nåt sett, innan det är dags. Jag själv är ju tyvärr helt tappad på den fronten :/

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback