Tjejdag

Än så länge så har det varit Millis och Mammans dag idag :) Vi har varit på TORP och shoppat maaassa maaassa mycket och jag är galet nöjd. Kläder, smycken och lite annat stuff till mig, jacka till Raz och pälsmössa till Milla ♥ Blev även en tur till Willys och lunch med Frugan. Snart så kommer min stora kärlek hem och jag toklängtar efter honom ♥ Den minsta har jag hemma och vi skall sätta igång med middagen nu. Minimannen är ute med Michael så vi får se när grabbsen behagar att dyka upp igen. 

Idag så har jag varit och vaccinerat mig också. Den första av tre Twinrixsprutor. Mesig som jag är så tyckte jag att det gjorde rejält ont, men med tanke på att Milla var med så fick jag ju försöka hålla god min ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Tog 1-an innan jag åkte till Turkia land och nu tvåan. Sedan ska man då komma ihåg den tredje....

2010-10-12 @ 16:14:54
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback