2010-09-20

Mätt i magen, lätt i själen och tung i rumpen ;) Himla gott att sitta i soffan och jäsa nu känner jag och jag har god lust att ta mig en middagslur även jag idag, men då kommer jag inte kunna somna ikväll och i morgon skall jag jobba. Fick precis ett sms som det stod att jag hade ett paket från HM att hämta ut, och det kan vi inte vänta på... ;) Massa massa fint är det kan jag lova!! Hoppas bara att det passar med, men det tror jag allt. Det brukar det göra numera. Så fort Mill har vaknat så skall vi bege Oss mot ICA Nära ♥ Lägger ut bilder på kläderna sen!!


Vackraste lilla tjejen som går i ett par skor ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Vilken jättefin bild

2010-09-20 @ 20:51:24
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback