Gammalt blir Nytt

I alla fall om Lena får ha ett finger med i spelet. A, M och jag tog vägen förbi loppisen i lördags för att se om de hade en lampa som jag ville ha. Tänkte beställa en på nätet, men 1000 kr tyckte jag var lite saftigt. Sagt och gjort... Efter bara någon minut går vi fram till något utav det gräsligaste jag sett, men OJ vilken potential jag såg att den hade ;) Inget pris satt på den, så jag frågade och han gav mig den för 20 rikstaler. Kan det bli bättre?!

Och efter lite trixande ser den numera ut så här :) TACK underbara A och finaste Papps för hjälpen ♥ Skall ha en stor klotlampa i, men den jag hade pajjade, så denna får duga tills jag köpt mig en ny ;)



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Haha. Ja fast inte alls fel faktiskt. Med en snygg lampa i så

2010-09-21 @ 07:08:41
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback