Grått = Trist ??

Orden grått och trist hänger nästan alltid ihop tycker, men jag kan ändå inte säga att det alltid är så... Trist, bara för att det är grått liksom. I lördags och i söndags förmiddag var det storm ute och då kändes det så där halvrockigt att gå ut på hala klippor och fota, men när det blev lite uppehåll så trotsade vi väderguden och gav Oss ut... Några pics blev det, och dessa var de som fångade min uppmärksamhet mest. Kan inte säga varför, men det bara är så ;) Titta och njut... Speciellt gillar jag bilden med den gamla slitna vagnen. Den har jag tagit ute i Grundsund. 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Jag gillar skalen mest!

2010-09-13 @ 21:59:47
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback