Hahaha... *ASG*

Sitter just nu hos min älskade fruga, Linda. Hon visade mig något så patetiskt att jag höll på att dö av skratt. Tänk vilken tur att vissa har sån självinsikt... :D (Ja, jag är ironisk, om det var någon som inte fattade det... Det finns nog vissa idioter som har svårt att se skillnadem)

Men men... Vissa gör ju aldrig något fel, enligt dom själva. Och vem kan mäta sig med "perfektion" ?? ;) Tur man man själv, och ens nära och kära, har lite självinsikt i alla fall. Jag VET i alla fall att jag inte är perfekt... Tänk om fler visste det!! Vad mycket lättare saker och ting hade varit då...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Mim

Fast jag tycker nog att du är så nära perfekt man kan komma ♥

2010-09-02 @ 19:41:40
URL: http://ordbajserier.blogg.se/
Postat av: Modern

Jag tycker det är ganska gott att inte vara perfekt för hur ska man lyckas leva upp till det. Lika skönt är det att inte umgås med perfekta människor. De vågar man inte bjuda hem eller berätta allt som inte är så bra för.

2010-09-02 @ 20:53:45
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback