Har sovit som en prinsessa inatt

Och när klockan ringde i morse så var jag långt inne i drömmarnas värld så det var inte lätt att vakna. Men när jag väl fattade att det var mig klockan ringde för, så kändes det helt ok att gå upp. Visst, det var inte det lättaste att lämna sängen, men jag var utvilad. Grusig i ögonen, men utvilad och må-braig i kroppen :) Denna helgen kommer att bli lite annorlund. Kan inte direkt säga vad vi skall göra, eftersom det är jobbrelaterat, men det skall bli kul. Ser fram emot det!! Hade hoppats på lite fina väder, men vi kan nog få det mysigt ändå :) Har i alla fall fått stränga direktiv om att jag inte får klättra i några berg, eller springa runt på en massa hala klippor ;) Jag har ju en tendens att klanta till mig, allt som oftast, snubbla och sånt, och slå mig halvt ihjäl på köpet...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ha en bra dag!

2010-09-11 @ 13:51:07
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback